Obiectivul parteneriatului dintre această ceremonie de prestigiu și BKT este de a disemina cunoștințele și expertiza din domeniul mecanizării agricole. Multinaționala indiană și-a găsit locul în calitate de expert pe ramura „anvelopelor”, partajarea fiind parametrul principal de identificare a celor mai bune proiecte hi-tech, orientate către viitor.
Datorită parteneriatului cu TOTY, BKT(companie producătoare de anvelope) privește către viitorul mecanizării în agricultură, prin lentila privilegiată a susținerii acordate premiilor pentru cele mai bune tractoare din Europa. Sustenabilitatea și digitalizarea datelor vor fi pilonii agriculturii viitorului.
Câștigătorii, la fiecare categorie, sunt:
Tractor of the Year/ MASSEY FERGUSON cu modelul MASSEY FERGUSON 8 S.265
Best Utility/ VALTRA cu modelul VALTRA G 135
Best of Specialized/ FENDT cu modelul FENDT 211 V VARIO
Sustainable TOTY/ CLAAS cu modelul CLAAS AXION 960 CEMOS
Odată cu acordarea oficială a premiilor, tractorul viitorului are acum propria identitate: în primul rând, denumirea de simplu „vehicul” este diminutivă, acesta a devenit acum un sistem autentic, un incubator de date conectat digital și intim la lume, prin cloud. În interiorul cabinelor, care sunt echipate cu tot confortul pentru șofer, va include o consolă digitală de monitoare, care poate furniza toate datele în timp real cu privire la lucrările care trebuie efectuate, de la condițiile meteo externe, condițiile fizico-chimice ale terenului, până la indicarea nivelului de uzură și degradare a anvelopelor.
Însă, mai presus de toate, tractorul din zilele noastre devine o parte centrală și integrată a unei abordări globale noi în agricultură, unde munca pe teren trebuie să fie corelată individual și exclusiv cu productivitatea sustenabilă, cu capacitatea de economisire la nivel global, benefică atât pentru oameni, cât și pentru mediu.
„Mă bucur să fiu aici împreună cu dvs., pentru a afla care sunt câștigătorii. Dar, pe lângă fericire, sunt copleșită de emoții. TOTY a fost întotdeauna un proiect foarte tentant. Anul acesta mai mult ca oricând, date fiind circumstanțele excepționale. Cred că TOTY este un eveniment care a devenit o tradiție, dar care evoluează în același timp și ne arată care vor fi evoluțiile viitoare în domeniul agricol. TOTY pune în valoare cele mai bune idei, venite de la cei mai buni producători de tractoare. TOTY este sinonim cu inovația. Privește spre viitor și trasează tendințe. BKT este mândră să sponsorizeze și să participe la un astfel de eveniment extraordinar, care este singurul de acest fel. Realizarea acestui proiect a durat un an de zile, iar procesul nu a fost ușor pentru toate părțile implicate. Cu toate acestea, este stimulant și încurajator să atingi un obiectiv împreună cu persoanele care împărtășesc aceeași stare de spirit și determinare. Pot adăuga că ediția digitală a TOTY este o noutate absolută. În calitate de sponsor, am avut oportunitatea de a urmări toate etapele acestei provocări extraordinare. Implicarea în tot acest proces este o plăcere”, a conchis Lucia Salmaso, Directorul executiv al BKT Europe
„Doresc să îi felicit personal pe câștigătorii celor 4 categorii: MASSEY FERGUSON, VALTRA, FENDT și CLAAS – a continuat Lucia Salmaso. Sunt absolut impresionată de cercetarea, de soluțiile incredibile dezvoltate din perspectivă tehnologică, toate axate pe sustenabilitate ecologică și economică. Proiecte și idei considerate a fi aproape de domeniul științifico-fantasticului”.
„Datorită întregii echipe implicate, am reușit să realizăm materiale video și alte tipuri de conținut dedicat aspectelor cheie din domeniu, conținut care a fost diseminat la nivel global, prin intermediul platformei digitale și al canalelor de socializare media, ajungând până la 2,5 milioane de oameni, cu peste 850.000 de vizualizări și 200.000 de interacțiuni. Toate acestea nu ar fi fost posibile fără colaborarea neprețuită a echipei BKT,” a încheiat Fabio Zammaretti, președintele Tractor of the Year.
În primul său an în calitate de sponsor principal, BKT și-a dorit să contribuie la succesul inițiativei și să își focalizeze atenția asupra implicării oamenilor, prin numeroase evenimente online. Implicarea operatorilor, a utilizatorilor finali sau a simplilor entuziaști face parte din stilul de comunicare al BKT, cu povești și interacțiune; o modalitate concretă de a crește și de a deveni mai buni.
SURSA: revista-ferma.ro