STUDENTUL DE LA DREPT CARE A LANSAT PROPRIUL BRAND DE VINURI. Liviu Chirilov despre CORVUS: Mi-a plăcut să am doar ce e mai bun!

02 feb 2022
Povestea lui Liviu Chirilov este despre un student de la Drept care de puțin timp a devenit antreprenor, intrând îndrăzneț pe piața vinurilor din Republica Moldova cu brandul CORVUS.

Ideea de afacere o văd că pe o afirmare a propriei personalități. Asta pentru că mereu mi-a plăcut să am doar ce e mai bun și niciodată nu m-am mulțumit cu puținul. Se poate vedea asta mai ales în calitatea oamenilor care mă înconjoară, a precizat Liviu Chirilov.

Liviu a lansat propriul proiect vitivinicol – CORVUS

,,De aici a pornit CORVUS, un brand de vinuri premium care tinde să scoată în evidență adevăratele trăsături ale vinului, nefiind afectat de maturarea acestuia pe termen lung”, menționează Liviu.

Liviu are în portofoliu trei soiuri de vinuri: Merlot 2018; Cupaj: Cabernet Sauvignon & Merlot 2018, precum și un Rose 2020. El susține că vinurile Merlot și Cupaj sunt maturate, astfel că se pot simți note slabe de lemn în gustul acestora. Cel Rose este nematurat, ceea ce permite simțul deplin al aromelor.

Care a fost motivația lui Liviu ce a contribuit la apariția acestui produs?

Desigur, au fost persoane care m-au susținut și m-au îndrumat în acest domeniu, dar cel mai mult m-au motivat oamenii care au zis că nu voi reuși. Anume ei și acele momente când mi s-a spus că nu voi realiza nimic au contribuit la apariția acestui brand. Totuși, acest produs nu a apărut să demonstreze ceva, ci ca să atragă nișa de consumatori care crede în vin bun și produse autohtone de calitate, a spus Liviu în cadrul interviului oferit pentru Dosar Media.

Fiind întrebat despre profesioniștii care garantează un produs final de cea mai înaltă calitate, autorul brandului a răspuns că „sunt creativi, au liber de a adăuga atâta culoare produsului, cât consideră ei. Asta pentru că produsul în sine este unul complex și oferă loc de creativitate în procesul de producere. Țin să menționez că pe toată perioada de producere, am ales doar cei mai buni profesioniști pentru a putea garanta un produs final de cea mai înaltă calitate. De menționat este faptul că vinificatorul care a produs acest vin are o experiență vastă atât în Republica Moldova, cât și în afară acesteia.

Politica brandului pe care se axează Liviu

Liviu este de părere că anume concurența îi ține pe antreprenori mereu focusați pe ideea de a concepe ceva inovativ, mai bun decât ceilalți și la preț accesibil.

La moment nu mă ghidez de ceea ce fac alții, întrucât aceștia urmează o altă politică de marketing, fapt ce oferă vinurilor existente pe piață o tentă arhaică. Brandul meu se va axa pe o politică modernă și nu sunt atât de multe care urmează aceeași viziune”, a subliniat el.

Inițiarea unei afaceri ține de implementarea unui proces bine gândit

Chirilov încurajează tinerii care doresc să inițieze o afacere să structureze foarte bine ceea ce vor și asta pentru că în procesul implementării apar multe piedici. Iar dacă pe lângă acestea ai și un plan nestructurat, poți eșua extrem de ușor.

De asemenea, este important și am mai menționat asta - să lucreze asupra construirii unui capital. De cele mai deseori cheltuielile, de fapt, sunt de câteva ori mai mari decât cele prognozate din start, a opinat antreprenorul.

Un punct extrem de important pe care l-a înțeles Liviu este că afacerea, mai ales în prima perioadă, va necesita multă dedicație, timp și atenție la tot ce se întâmplă acolo.

Fiecare decizie luată poate influența mersul afacerii. Dacă nu ești o persoană căreia îi place să muncească mult, ai putea da greș chiar la  primul pas”, a concluzionat Liviu Chirilov.


Sursa: https://dosarmedia.md/povestea-mea-mi-a-placut-sa-am-doar-ce-e-mai-bun-liviu-chirilov-omul-din-spatele-brandului-corvus/
 
loading ...