”ATIPIC Wine” este un nou brand de vinuri creat de doi somelieri din Republica Moldova, Andrei Știrbu și Daniel Frumusachi, ambii fiind absolvenți ai Colegiului de Vinificație din Chișinău, transmite AGROMEDIA cu referire la diez.md.
Andrei și Daniel au făcut cunoștință la Colegiul de Vinificație din Chișinău. Ambii sunt absolvenți ai aceluiași curs de somelier european ASE și au studii la Universitatea Tehnică din Moldova. Mai mult, au colaborat o perioadă în calitate de somelieri.
Povestea atipică a unui vin 18+
Ideea de a crea un brand de vinuri a venit instant, dintr-o simplă discuție. Însă, de la idee la fapte, au fost nevoiți să treacă printr-un proces mult mai complex. Partea cea mai complicată a fost conceperea unui proiect inovativ, pentru tineri 18+ și, desigur, care să fie diferit de tot ceea ce este pe piață.
„Cel mai greu a fost să decidem denumirea brandului, care a apărut în circa trei luni de zile. Au fost multe denumiri, dar cea mai plăcută a fost cea mai atipică și anume ”ATIPIC Wine”, o denumire ce se leagă perfect cu ceea ce facem noi”, povestesc Andrei și Daniel.
Fiind diferiți ca oameni și caractere, tinerii au decis să abordeze un stil de etichetă mai diferit decât tot ceea ce este pe piață. Initial, și-au propus să facă o ședință foto în care Andrei și Daniel să apară ca imagine a brandului. Pe parcurs, au înțeles că vor o etichetă neobișnuită, de aceea au ales să mascheze fețele sub două personaje de diferite naturi.
Personajele îi reprezintă pe cei doi tineri: „Calul zburător” fiind Daniel, care este sprinten, ager, mereu dornic de a cutreiera lumea neștiutului, și Andrei - „Leul”, cel care este mereu cu picioarele pe pământ, analizează mult înainte de atac și care este foarte calculat. Proiectul a fost realizat cu ajutorul designerului Kirill Ganea.
„Toată această poveste a fost închegată de către designerul Kirill Ganea, care este, de fapt, autorul etichetelor”, menționează cei doi somelieri.
Merlot 2018 - emoția revederii prietenilor vechi
”ATIPIC Wine” vine cu două vinuri roșii seci, roada anului 2018, produse de către Vasile Bratu, vinificatorul companiei ”Divus Winery”, în colaborare cu Andrei Știrbu și Daniel Frumusachi.
„Sunt două vinuri diferite. Merlot 2018 e vinul ce redă emoția revederii prietenilor vechi, emoția vorbelor spuse la patru dimineața, când minutul nu mai are 60 secunde, dar are atât cât îți trebuie ție, iar celălalt este un cupaj care rămâne a fi un secret, care a fost denumit ca „epic blend”, deoarece reprezintă întâmplarea reală de a porni acest proiect ATIPIC”, adaugă Andrei.
Vinurile ”ATIPIC Wine” pot fi găsite la vinoteca Embargo. Andrei și Daniel spun că au creat o ediție limitată, ce include câte 499 de sticle pe fiecare poziție.
În curând, vinurile atipice vor putea fi văzute și pe rafturile altor puncte de vânzare.
Sursa: diez.md