THAILANDEZII AU LANSAT BRANDUL „ZERO CARNE”. Ce vor consuma gurmanzii din „țara zâmbetului”

02 dec 2021
Compania thailandeză Charoen Pokphand Foods PCL. (CP Foods) a lansat „MEAT ZERO”, cel mai bine vândut brand pe bază de plante din Thailanda, în Singapore și Hong Kong. Este pentru prima dată când produsele CP Foods pe bază de plante care imită carnea sunt disponibile oficial pe piețele internaționale, anunță publicația euromeatnews.com.

CEO-ul CP Foods, Prasit Boondoungprasert, spune că firma a descoperit oportunități în meniurile fără carne, întrucât numărul veganilor, vegetarienilor și flexitarienilor a ajuns să reprezinte aprox. 29% din populația globală. Veganii și flexitarienii reprezintă aprox. 40% din populația Hong Kong-ului. Cu toate acestea, deși există produse fără carne pe piață, cele mai multe  sunt costisitoare și lipsite de varietate.

CP Foods își propune să devină primul brand bazat pe plante din Asia în următorii 3 ani. De asemenea, compania intenționează să exporte produsele sale în America de Nord, Europa, dar și pe alte piețe. „Prețul accesibil al MEAT ZERO îi va ajuta pe consumatori să atingă mai ușor un stil de viață caracterizat pintr-o dietă durabilă. Gustul incredibil îi va converti și pe sceptici”, spune domnul Prasit.
 
Trei ani, 2 000 de experimente și sute de cercetători
 
A fost nevoie de mai mult de trei ani pentru a obține produse vegetale care imită carnea și de 2 000 de experimente conduse de sute de cercetători și echipe de la Centrul de Cercetare și Dezvoltare Alimentară CP Foods. MEAT ZERO a colaborat cu Fuji Oil din Japonia, o companie de produse vegetale de clasă mondială, precum și cu experți din SUA și Taiwan pentru a dezvolta inovația PLANT-TEC.

Inovația face ca textura nutritivă să fie la fel de gustoasă precum carnea adevărată, iar consumatorii abia își pot da seama dacă mănâncă plante sau carne autentică. În plus, contibuie la o digestie funcțională, prin conținutul bogat în fibre și conținut scăzut de colesterol.

Brandul se bucură de succes în țara sa de origine. Peste 4 milioane de pachete au fost vândute în Thailanda de la lansarea în mai a acestui an. De asemenea, a fost declarat CEA MAI BUN MARCĂ PE BAZĂ DE PLANTE de la Root The Future Plant-Based Food Awards 2021.

În Singapore, MEAT ZERO este deja dipsonibil în câteva magazine.

„CP Foods va urma calea pentru a deveni o companie de tehnologie alimentară cu drepturi depline, care răspunde nevoilor alimentare ale tuturor grupurilor de consumatori”, a adăugat domnul Prasit.

Sursa: https://lantulalimentar.ro/

 
Top știri

CE TREBUIE SĂ FACĂ APICULTORII ÎN STUPINE PENTRU A EVITA ROIRILE? Cum poate fi întrerupt roitul?

22 apr 2022

TEHNICA ÎNLOCUIRII REGINELOR. Greșeli frecvente pe care le fac apicultorii

02 mai 2022

DAVID BECKHAM S-A APUCAT DE APICULTURĂ. Fostul fotbalist intenționează să lanseze o afacere cu miere organică

06 mai 2022

EVODIA – SPECIA SALVATOARE A APICULTORILOR. Acest copac nu are concurenți la volumul de miere livrat

29 apr 2022

SEZON NOU, PROBLEME VECHI. MII DE ALBINE GĂSITE MOARTE LA O STUPINĂ. Motivul: Tratamente chimice în livezi

19 apr 2022
Din aceeași categorie

NICIUN PORT NU FUNCȚIONEAZĂ ÎN ODESA. Tone de cereale sunt blocate în Ucraina. Zelenski cere ajutor

10 mai 2022

UCRAINA IMPUNE RESTRICŢII PENTRU EXPORTURILE DE CEREALE SPRE REPUBLICA MOLDOVA ŞI ROMÂNIA

06 mai 2022

FĂRĂ CARTOFI PAI LA KFC ȘI MCDONALD'S. Motivul: criză de cartofi în unele țări

04 mai 2022

ÎNGRĂȘĂMÂNTUL MINERAL DEVINE UN LUX – FERMIERII SUNT ÎNGRIJORAȚI

04 mai 2022

A DAT 255 DE MII DE EURO PENTRU UN TRACTOR. Despre ce este vorba – aflați aici

04 mai 2022

THAILANDEZII AU LANSAT BRANDUL „ZERO CARNE”. Ce vor consuma gurmanzii din „țara zâmbetului”

THAILANDEZII AU LANSAT BRANDUL „ZERO CARNE”

Ce vor consuma gurmanzii din „țara zâmbetului”

THAILANDEZII AU LANSAT BRANDUL „ZERO CARNE”. Ce vor consuma gurmanzii din „țara zâmbetului”

loading ...