THAILANDEZII AU LANSAT BRANDUL „ZERO CARNE”. Ce vor consuma gurmanzii din „țara zâmbetului”

02 dec 2021
Compania thailandeză Charoen Pokphand Foods PCL. (CP Foods) a lansat „MEAT ZERO”, cel mai bine vândut brand pe bază de plante din Thailanda, în Singapore și Hong Kong. Este pentru prima dată când produsele CP Foods pe bază de plante care imită carnea sunt disponibile oficial pe piețele internaționale, anunță publicația euromeatnews.com.

CEO-ul CP Foods, Prasit Boondoungprasert, spune că firma a descoperit oportunități în meniurile fără carne, întrucât numărul veganilor, vegetarienilor și flexitarienilor a ajuns să reprezinte aprox. 29% din populația globală. Veganii și flexitarienii reprezintă aprox. 40% din populația Hong Kong-ului. Cu toate acestea, deși există produse fără carne pe piață, cele mai multe  sunt costisitoare și lipsite de varietate.

CP Foods își propune să devină primul brand bazat pe plante din Asia în următorii 3 ani. De asemenea, compania intenționează să exporte produsele sale în America de Nord, Europa, dar și pe alte piețe. „Prețul accesibil al MEAT ZERO îi va ajuta pe consumatori să atingă mai ușor un stil de viață caracterizat pintr-o dietă durabilă. Gustul incredibil îi va converti și pe sceptici”, spune domnul Prasit.
 
Trei ani, 2 000 de experimente și sute de cercetători
 
A fost nevoie de mai mult de trei ani pentru a obține produse vegetale care imită carnea și de 2 000 de experimente conduse de sute de cercetători și echipe de la Centrul de Cercetare și Dezvoltare Alimentară CP Foods. MEAT ZERO a colaborat cu Fuji Oil din Japonia, o companie de produse vegetale de clasă mondială, precum și cu experți din SUA și Taiwan pentru a dezvolta inovația PLANT-TEC.

Inovația face ca textura nutritivă să fie la fel de gustoasă precum carnea adevărată, iar consumatorii abia își pot da seama dacă mănâncă plante sau carne autentică. În plus, contibuie la o digestie funcțională, prin conținutul bogat în fibre și conținut scăzut de colesterol.

Brandul se bucură de succes în țara sa de origine. Peste 4 milioane de pachete au fost vândute în Thailanda de la lansarea în mai a acestui an. De asemenea, a fost declarat CEA MAI BUN MARCĂ PE BAZĂ DE PLANTE de la Root The Future Plant-Based Food Awards 2021.

În Singapore, MEAT ZERO este deja dipsonibil în câteva magazine.

„CP Foods va urma calea pentru a deveni o companie de tehnologie alimentară cu drepturi depline, care răspunde nevoilor alimentare ale tuturor grupurilor de consumatori”, a adăugat domnul Prasit.

Sursa: https://lantulalimentar.ro/

 

THAILANDEZII AU LANSAT BRANDUL „ZERO CARNE”. Ce vor consuma gurmanzii din „țara zâmbetului”

THAILANDEZII AU LANSAT BRANDUL „ZERO CARNE”

Ce vor consuma gurmanzii din „țara zâmbetului”

THAILANDEZII AU LANSAT BRANDUL „ZERO CARNE”. Ce vor consuma gurmanzii din „țara zâmbetului”

loading ...