PREMIERĂ PENTRU MOLDOVA: CAHUL ȘI UNGHENI SE VĂD DE DEPARTE. Regiunile au propriile identități vizuale

25 aug 2021
Regiunile Cahul și Ungheni au propriile identități vizuale. Este o inițiativă premieră pentru Republica Moldova dezvoltată cu asistența financiară a Uniunii Europene în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie.

„Elementul cheie al marketingului teritorial este identitatea vizuală elocventă și captivantă care poate deveni interfața culturală a unei regiuni. Noul brand, dezvoltat cu sprijinul UE, este rezultatul co-creației și al unui angajament puternic din partea oamenilor din regiunile cheie, fapt ce va spori și mai mult potențialul regiunilor”, a declarat Magdalena Mueller-Uri, Șefa Departamentului Operațiuni al Delegației Uniunii Europene în Republica Moldova.

Noile logouri oferă identități distincte ambelor regiuni cheie și le sporește competitivitatea în atragerea turiștilor, investițiilor, companiilor noi, sporirea exporturilor, promovarea pe plan extern şi, nu în ultimul rând, în atragerea de capital uman. Brandurile regiunilor Ungheni și Cahul sunt destinate spre utilizare deopotrivă localităților rurale şi urbane din ambele regiuni, agenţilor economici, instituțiilor publice, sectorului asociativ și oamenilor ce iubesc Ungheni și Cahul.

„Odată cu crearea propriilor branduri, regiunile Cahul și Ungheni vor oferi rezidenților și vizitatorilor un reper distinct, unic și memorabil ce descrie stilul lor de viață, ofertele, reputația și modul în care doresc să fie percepuți. Credem că acesta va fi în egală măsură un instrument  atractiv pentru dezvoltarea afacerilor, dar și pentru a altoi sentimentul de mândrie și apartenență a oamenilor din aceste regiuni”, susţine Dima Al-Khatib, reprezentantă rezidentă a Programului Naţiunilor Unite pentru Dezvoltare.

Crearea logourilor a fost un proces complex ce a implicat atât cercetarea documentelor identitare ale regiunilor, cât și comunicarea cu băștinașii, locuitorii regiunilor Cahul și Ungheni, pentru a identifica trăsăturile distincte și avantajele regiunilor cheie.

„Mă bucur că îmbrățișăm tot mai mult ideea de a îmbrățișa și a celebra adevărurile despre noi. Pe parcursul lucrului la aceste identități am descoperit lucruri care merită de știut și de povestit despre ambele regiuni. Mă bucur că brandurile dezvoltate poartă la mijloc câte un adevăr profund care este relevant astăzi și va rămâne relevant pentru mulți ani înainte. Este o onoare pentru mine și echipa să avem ocazia de a lucra la un astfel de proiect”, susține Eugen Boico, membru al echipei creatorilor brandurilor regiunilor Ungheni şi Cahul - Publicis Moldova în consorţium cu Hora Design.
 
Dezvoltarea identităților vizuale şi a sloganelor ambelor regiuni cheie este un prim pas din strategia de promovare a regiunilor Cahul şi Ungheni, urmând a fi lansate campanii ample de promovare atât pe plan naţional, cât şi internaţional.
 
loading ...