ROMÂNIA PERMITE TRANSPORTAREA CONTAINERELOR moldovenești de mărfuri din portul constanța fără autorizații speciale
03 mar 2022
Ministerul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale informează că, urmare a situației din Ucraina, mai multe containere cu destinația Republica Moldova, care urmau să ajungă în porturile ucrainene, au fost redirecționate spre portul Constanța. Pentru a asigura livrarea acestor mărfuri către punctele de destinație, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii al României permite operatorilor de transport din Republica Moldova să preia aceste containere din portul Constanța, inclusiv transportarea acestora fără autorizațiile speciale necesare.
Derogările se aplică pentru vehiculele rutiere înmatriculate în Republica Moldova, în următoarele condiții:
1. vehiculele sunt compuse dintr-un autovehicul tractor înmatriculat în Republica Moldova, indiferent de țara de înmatriculare a semiremorcii tractate de acestea;
2. vehiculele sunt compuse dintr-un autovehicul cu două axe cu semiremorcă cu 3 axe care transportă unul sau mai multe containere sau cutii mobile, cu o lungime maximă totală de până la 45 de picioare, dacă masa totală a vehiculului este mai mică sau cel mult egală cu 47,0 tone și înălțimea mai mică sau cel mult egală cu 4,50 m;
3. vehiculele sunt compuse dintr-un autovehicul cu 3 axe cu semiremorcă cu două sau 3 axe care transportă unul sau mai multe containere sau cutii mobile, cu o lungime maximă totală de până la 45 de picioare, dacă masa totală a vehiculului este mai mică sau cel mult egală cu 50,0 tone și înălțimea mai mică sau cel mult egală cu 4,50 m;
4. punctul de origine al traseului este portul Constanța, iar destinația finală a traseului pe teritoriul României este Albița PTF;
5. traseele autorizate în aceste cazuri vor fi:
Ordinul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii al României nr. 228 din 02.03.2022 cu privire la aprobarea unor derogări de la aplicarea tarifelor prevăzute în anexa nr. 1 și nr. 2 la Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 1836/2018 pentru aprobarea unor tarife aplicate de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere – S.A. este prezentat în atașament.
Top știri
CE TREBUIE SĂ FACĂ APICULTORII ÎN STUPINE PENTRU A EVITA ROIRILE? Cum poate fi întrerupt roitul?
22 apr 2022
TEHNICA ÎNLOCUIRII REGINELOR. Greșeli frecvente pe care le fac apicultorii
02 mai 2022
DAVID BECKHAM S-A APUCAT DE APICULTURĂ. Fostul fotbalist intenționează să lanseze o afacere cu miere organică
06 mai 2022
PREȚURILE AU LUAT-O RAZNA. Cât costă puii, bobocii și rățuștele în acest an?
18 mai 2022
EVODIA – SPECIA SALVATOARE A APICULTORILOR. Acest copac nu are concurenți la volumul de miere livrat
29 apr 2022
Din aceeași categorie
ȘI DEȘEURILE POT FI PROFITABILE. La o fermă din Fălești, bălegarul este transformat în îngrășământ organic
20 mai 2022
IRIGARE CU ÎNCĂLCARE. Începutul sezonului de irigare a culturilor agricole nu s-a lăsat fără abateri
20 mai 2022
SOIURILE DE NUCI TIMPURII PROMIT RECOLTĂ BUNĂ. Cu ce înlocuiesc fermierii îngrășămintele minerale tradiționale?
20 mai 2022
IMPORTANT! Noi condiții de export spre Turcia
20 mai 2022
TINERII FERMIERI – INTERESAȚI DE COOPERAREA ÎN AGRICULTURĂ
20 mai 2022
ROMÂNIA PERMITE TRANSPORTAREA CONTAINERELOR moldovenești de mărfuri din portul constanța fără autorizații speciale
ROMÂNIA PERMITE TRANSPORTAREA CONTAINERELOR moldovenești de mărfuri din portul constanța fără autorizații speciale
ROMÂNIA PERMITE TRANSPORTAREA CONTAINERELOR moldovenești de mărfuri din portul constanța fără autorizații speciale