TURURILE VIRTUALE DEVIN VIRALE: Patru companii din stânga Nistrului își vor promova astfel fructele pentru străini. Detalii AICI
21 jul 2021
Patru companii, membre ale Asociației Dnestrovskii Fruct de pe malul stâng al Nistrului vor folosi un instrument eficient și inedit de promovare a fructelor în condiții de pandemie. Metoda este utilizată în premieră pentru pomicultorii din Transnistria, așa că au și inițiat procesul de elaborare a tururilor virtuale, ce vor oferi o experință nouă clienților, anunță AGROMEDIA cu referire la bani.md.
Astfel, prin intermediul tururilor virtuale, cumpărătorilor li se va oferi impresia că pot „păși” în livezile, podgoriile și facilitățile post-recoltare ale producătorilor și exportatorilor din Moldova. Filmulețele și pozele 360 grade vor fi plasate pe paginile web moldovafruct.md și dnfruit.md. Tururile urmează a fi finalizate în luna octombrie, după terminarea sezonului de recoltare a merelor.
Activitatea este organizată în cadrul „Platformei de dezvoltare a capacităților de export a producătorilor de fructe de pe ambele maluri ale Nistrului” creată de Asociațiile Moldova Fruct și Dnestrovskii Fruct cu asistența financiară a Suediei în cadrul proiectului PNUD „Dezvoltarea capacităților de export pe malurile Nistrului” (AdTrade).
AGROMEDIA amintește că Moldova Fruct este Asociația care a dat startul acestor tururi încă anul trecut, reușind în acest mod să fie mai aproape de consumatorii externi ai fructelor noastre în perioada critică, generată de Covid-19. Filmulețele din livezi, din câte se vede, devin virale și un instrument abil de promovare.