UN NOU SLOGAN ADAMA: Listen. Learn. Deliver. Care este mesajul ascuns în spatele celor trei cuvinte

23 mar 2021

Începând cu aceast an, ADAMA AGRICULTURAL SOLUTIONS a adoptat un nou slogan. Astfel, “Simply. Grow. Together” a devenit “Listen. Learn. Deliver” și, portivit reprezentanților companiei, acesta reflectă felul în care brandul percepe evoluția, urmare a unui proces strategic de reevaluare a misiunii și valorilor sale. Schimbarea motto-ului a inclus decizia întregului grup și în toate cele peste 100 de tări, în care compania este prezentă.
 
Noul slogan reprezintă o evoluție importantă în felul în care ADAMA înțelege să se apropie mult mai organic de fermier, astfel că nu soluțiile pentru protecția plantelor sunt cele mai importante elemente de comunicare, ci fermierul însuși, cu tot universul lui de provocări și aspirații. Promisiunea ADAMA este că fermierul va beneficia  întotdeauna de soluțiile cele mai adecvate nevoilor sale. O asemenea poziționare strategică, în care nu atât produsul este elementul principal, ci călătoria de cunoștere, care conduce către acesta, reprezintă un element de unicitate pe piața de profil. Fermierul, împreună cu specialiștii ADAMA, devin parteneri în furnizarea soluției finale.
 
LISTEN. Pentru ADAMA, a asculta înseamnă o căutare permanentă a oportunităților.
 
LEARN. A învăța înseamnă să punem la un loc informațiile adunate în prima etapă, împreună cu expertiza și cunoștiințele pe care compania le-a acumulat în istoria sa de peste 70 de ani.
 
DELIVER. A furniza, pentru ADAMA, reprezintă adunarea rezultatelor unei strategii, care are drept leitmotiv angajamentul de a răspunde rapid și eficient nevoilor clientului nostru prin produse, soluții, servicii, și instrumente comerciale adecvate sau informații relevante pentru acesta.
 
ADAMA Agricultural Solutions este una dinte companiile de top din industria protecției plantelor la nivel global. Cu un portofoliu vast și diversificat de produse de înaltă calitate, echipa Adama, formată din peste 6.600 de persoane, ajunge la fermierii din peste 100 de țări, furnizând soluții pentru controlul buruienilor, dăunătorilor și bolilor și pentru creșterea recoltelor.
 
Top știri

PETRU MIHOV: Mi-a fost de mirare că în 2021 Rusia a procurat de la noi soiuri roz. În Belarus, în Europa, mai vindem și struguri albi

12 jan 2022

CE SE-NTÂMPLĂ ÎN STUPINE? Apicultorii îngrijorați de temperaturile care ar putea provoca albinele la zborul de curățare

04 jan 2022

VIDEO: PRODUSELE WUXAL DE LA UNIFER X, partenerul optimal al producătorilor agricoli. Ce spune compania „VIORIX-AGRO”

27 dec 2021

STARTUP-URI ÎN AVANS: Subvenții de 75 milioane lei pentru proiecte agricole la sate, disponibile din anul viitor. Detalii

30 dec 2021

VINĂRIA PURCARI A AJUNS PE WALL-STREET. Istoria de succes a lui Victor Bostan și a vinului care a cucerit întreaga lume

03 jan 2022
Din aceeași categorie

BAYER – lansează cel mai performant și stabil hibrid Dekalb DKC 5092 pe piața din Republica Moldova

24 nov 2021

EX-ȘEFUL CONSILIULUI CONCURENȚEI VA FI VERIFICAT DE ANI. Ce spun companiile specializate în comerțul cu produse fitosanitare amendate de Răducan

17 nov 2021

EXIREL® - cel mai NOU INSECTICID de la FMC pentru POMI FRUCTIFERI și VIȚĂ DE VIE

04 nov 2021

AGROBOR® SL, PRODUSUL FMC: Îngrășământul care reglează conținutul de apă în celule. Culturile pentru care este recomandat

06 sep 2021

VIDEO: SOLUȚIA ADAMA ÎN PROTECȚIA CULTURII MĂRULUI: Recolta din livada GȚ „Scutaru Victor” și calitatea ei

23 aug 2021

UN NOU SLOGAN ADAMA: Listen. Learn. Deliver. Care este mesajul ascuns în spatele celor trei cuvinte

UN NOU SLOGAN ADAMA: Listen

Learn

Deliver

Care este mesajul ascuns în spatele celor trei cuvinte

UN NOU SLOGAN ADAMA: Listen. Learn. Deliver. Care este mesajul ascuns în spatele celor trei cuvinte

loading ...