„PRODUS DE HÂNCEȘTI” VA AJUNGE ÎN JUDEȚELE DIN ROMÂNIA. Expozițiile la care vor participa producătorii din raion

03 sep 2021
Astăzi, 3 septembrie, Direcția Economie și Cooperare Transfrontalieră a întrunit agenții economici participanți în cadrul Proiectului „Produs de Hâncești”, pentru a discuta oportunitățile de participare la târguri și expoziții în perioada ce urmează.

Astfel, cei prezenţi la întrunire au fost salutați de către Elena Nichifor, șef Direcție Economie și Cooperare Transfrontalieră, care a încurajat agenții economici să participe activ la toate evenimentele posibile în vederea promovării produselor și contribuind astfel la crearea unei bune imagini, dar și la sporirea atractivității investiționale a raionului Hâncești. Totodată, ea a mulțumit participanților la întrunire pentru receptivitate și a comunicat despre progresul înregistrat de Consiliul Raional în relațiile de cooperare cu consilii județene din România. Acestea se vor materializa în perspectivă într-o participare mai consistentă a reprezentanților raionului în cadrul expozițiilor, târgurilor și altor evenimente organizate în județele vizate.

Urmează să fie reluată (după o pauză de aproape 2 ani) organizarea de către Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova a evenimentelor deja tradiționale, cum ar fi expozițiile „Republica Moldova Prezintă” la Baia Mare, Iași, Brașov și, nu în ultimul rând, forul expozițional „Fabricat în Moldova”. Dacă e să luăm perspectiva imediată, în perioada 24-26 septembrie, la Baia Mare, județul Maramureș, va fi organizată expoziția „Moldova Prezintă la Baia Mare”, ediția a II-a, unde sunt invitați și producătorii din raionul Hâncești de către Consiliul Județean Maramureș, grație sprijinului parțial al căruia producătorii din raionul menționat vor beneficia de spațiu gratuit. Totodată, producătorilor hânceșteni li s-a propus deja să participe la un alt eveniment important „Moldova Prezintă la Iași”, care va avea loc între 12 și 14 noiembrie 2021”, anunță Consiliul Raional Hânceşti.

Spre final, Dna Nichifor a vorbit și despre identitatea promoțională a brandului „Produs de Hâncești”, inițiind un dialog interactiv orientat spre identificarea modalităților și propunerilor pentru dezvoltarea instrumentelor promoționale.

 
loading ...