Expoziția va fi organizată pe o suprafață de peste trei mii de metri pătrați și va cuprinde trei componente de bază: program expozițional, program de afaceri și program cultural. În acest an, expoziţia va fi amplasată sectorial și în dependență de profilul de activitate în pavilionul central, pavilioanele 2 și 3, după cum urmează:
Pavilionul Nr.1: Vor fi expuse întreprinderi din sectorul agroindustrial, agricol, produse alimentare și băuturi, expoziții colective de mărfuri agro-alimentare ale raioanelor republicii.
Pavilionul Nr.2: Vor fi expuse întreprinderi industriale, bunuri de larg consum, parcuri industriale, ZEL, asociații financiare și de comerț, turism.
Pavilionul Nr.3: Vor fi expuse companii vinicole cu un concept tematic „Orașul vinificatorilor”.
Zona expozițională deschisă: Vor fi expuse corturi pentru comerț cu produse agricole.
Potrivit Primăriei Municipiului Chișinău, o rută specială pentru asigurarea cu transport a vizitatorilor expoziției „Fabricat în Moldova” din incinta C.I.E. „Moldexpo” va circula pe perioada evenimentului.
Ruta de autobuz va efectua curse spre și dinspre C.I.E. „MOLDEXPO”, conform următorului itinerar:
- TUR: str. Mitropolit G. Bănulescu - Bodoni - str. Alexei Șciusev - str. Constantin Stere - str. Vasile Lupu - str. Grigore Alexandrescu („Moldexpo”).
- RETUR: str. Grigore Alexandrescu - str. Vasile Lupu - str. Constantin Stere - str. Alexei Șciusev - bd. Ștefan cel Mare și Sfânt.
Companiile care își expun produsele la standurile colective ale raioanelor prezintă un interes deosebit pentru vizitatori, ceea ce contribuie la formarea unei imagini pozitive, sporirea atractivității investiționale a raioanelor și intensificarea colaborării interregionale. Astfel că, la această ediție va fi organizat „Orașul meșterilor”, unde meșteri populari vor crea cu spor produse de artizanat chiar în fața vizitatorilor.
Companiile interesate de participarea la expoziție, pot depune solicitările până pe 15 ianuarie 2024, la Direcția Evenimente de Afaceri, Târguri și Expoziții a CCI a RM.
Expoziția „Fabricat în Moldova” poate fi, pe bună dreptate, denumită oglinda pieței moldovenești. Expoziția a devenit imaginea comunității de afaceri, locul reuniunii atât a specialiștilor, cât și a reprezentanților businessului autohton. De-a lungul celor 20 de ediții, în cadrul expoziției au evenimente ce au primit un feedback pozitiv din partea producătorilor autohtoni și au fost pe larg mediatizate.
La expoziție, au participat peste 5500 de antreprenori autohtoni din toate regiunile republicii, și din toate domeniile de activitate. Interesul sporit a fost manifestat și din partea vizitatorilor, numărul acestora depășind sute de mii, inclusiv, vizitatori din alte state.