Gama cuprinzătoare de produse ecologice certificate expuse demonstrează diversitatea acestora: produse proaspete precum lactate și brânzeturi, fructe și legume, produse uscate precum cereale și leguminoase, nuci și produse de cofetărie și băuturi.
Așteptăm cu nerăbdare să primim comunitatea organică la BIOFACH și VIVANESS la fața locului și online și să îi oferim o platformă pentru aceste schimburi vitale. Aici putem lucra împreună pentru a deschide calea către un viitor durabil.
Forumurile diverse și programul extins de sprijin vor oferi mai multă capacitate ca niciodată de a explora tendințele, provocările din sector, precum și exemple de bune practici, explică Petra Wolf, membru al Comitetului executiv, NürnbergMesse, în comunicatul oficial.
Tendințe BIOFACH 2024
BIOFACH 2024 va prezenta două tendințe sectoriale, „Holistic.Climate.Regeneration” și „Personal and Planetary Health”, precum și patru tendințe de produse: „Sweet Soulfood”, „Transparency”, „Mushroom Mania” și „Clear-Headed Joy”.Acestea acoperă o gamă largă de categorii: de la produse organice dulci (Sweet Soulfood) și lanțuri de aprovizionare transparente (Transparency), la diferite tipuri de ciuperci (Mushroom Mania) și alternative fără alcool pentru vin, bere și băuturi spirtoase (Clear-Headed Joy).
624 de produse au fost înregistrate pentru Standul de Noutăți (BIOFACH: 544). Pavilioanele vor prezenta un total de 43 de start-up-uri și nou-veniți în 2024. De asemenea, sunt 22 de participanți noi internaționali la noul pavilion BIOFACH International Newcomers and Start-up-uri.